Wieszak na ubranie?

Witajcie :)))
Dziękuję bardzo za komentarze pod ostatnim wpisem :)

Tak jak obiecałam wczoraj dziś mój pierwszy wieszak na ubranie. Bardzo długo i cierpliwie czekał na swoją kolej. Nie miałam tak naprawdę koncepcji na jego ozdobienie. W jakim miał być stylu , jakie kolorki mają na nim zapanować.

Aż w końcu przydały się aniołki - słodka para na serwetce, którą kiedyś dostałam od koleżanki. Zbieram anioły w różnej postaci, wiec pomyślałam, dlaczego nie sprawić by przysiadły na wieszaku?

I oto są - filuternie na nim przysiadły, ot tak sobie, od niechcenia :)





Zdjęcia robione wieczorkiem, ale myślę, że widać efekt mojego działania na tym wieszaczku :)
Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dzionka :)))

7 komentarzy :

  1. Wspaniale ozdobiłaś wieszaczek. Musi wisieć pusty, żeby nic go nie zasłaniało.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Danusiu :) Przyznam, że pomyślałam sobie o zawieszonych na nim szydełkowych ozdóbkach jako część świątecznego wystroju :)

      Usuń
  2. Cudnie to wygląda , chciałbym taki mieć .

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, widać:) Wspaniały wieszak:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka