Tacka na słodycze

Witajcie w piąteczek :)

Dziś, by nie było, że tylko same kartki mała tacka na słodycze. Piękny motyw kwiatów papieru do decoupagu i szare bordiury papieru ryżowego zmobilizowały mnie na tyle by poczynić coś takiego. Pierwsza taka mała tacka powstała dla Nikodema. Można ją zobaczyć TUTAJ.

Ta wygląda tak:











W sumie mała rzecz a cieszy :) Okazało się, że spodobało się nie tylko mnie ale także paru innym osóbkom, które też chcą mieć coś takiego :)

Pozdrawiam cieplutko :)))
Może uda mi się jutro dodać coś nowego :)

11 komentarzy :

  1. Kochana, nie dziwię się, że się spodobało innym! Mi również się podoba, ale troszkę przeszkadza mi pierwsze zdjęcie - nie daje mi nacieszyć oczu, bo troszkę jest chyba rozmyte, co? Czy może mnie wzrok myli? Drugie i trzecie jest już ok. No i dodała byś jeszcze ze 2-3 zdjęcia! :) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga :) Dodałam, ale czy? są one lepsze, ne wiem. Troszkę są jaśniejsze - robiłam je teraz i żeby było śmiesz niej przy sztucznym świetle, poprzednie chciałam w naturalnym no i wyszły jak wyszły :)

      Usuń
  2. Mi też się bardzo podoba, praktyczne i pięknie wykonane:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko :) Zastanawia mnie ta praktyczność, będę musiała sobie też taką tackę sprawić :)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Prześliczna taca.Serdecznie Pięknie wykonana.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Piękna jest, aż skoda ją zasłaniać słodyczami.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka