Szydełkowy wtorek z Crafty handmade

Witajcie znów we wtorek :)



Dziś będzie jeszcze o szydełkowych gwiazdkach, ale troszkę inaczej. W zeszłym tygodniu zakupiłam sobie magazyn dla osób kreatywnych - CRAFTY - Zima 2016. Mnóstwo inspiracji, nie wiadomo od czego zacząć i co zrobić jako pierwsze :)
Oczywiście na pierwszy rzut poszły gwiazdki. Na stronie 24 i kolejnych dokładna instrukcja czyli krok po kroku a raczej oczko za oczkiem :)
Pierwsza gwiazdka ma około 13 cm. Druga gwiazdeczka ma około 9,5 cm. Tak wyglądają w oryginale a poniżej wmoim skromnym wykonaniu :)





Gwiazdki nie są jeszcze idealne, ale pierwsze koty za płoty :)

W zimowym numerze Crafty znajdziemy również temat ręcznie robionych kartek - techniką iris folding. Jak taką karteczkę wykonać pięknie nam opisuje i pokazuje na fotografiach Alina Oleśniewicz czyli nasza Inka z Klonowej :)

Na kolejne Wtorkowe Szydełkowanie już w grudniu przygotowuję dużą bombkę. poniżej mała zajawka - połowa tej bombeczki :)


Na dziś to tyle, dziękuję za odwiedziny, komentarze i do następnego wpisu. Pozdrawiam cieplutko :)))

10 komentarzy :

  1. Świetne gwiazdki Ci wyszły, ale ciekawa jestem tej bombki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko, bombka pomaleńku się dzierga :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście; pierwsze koty za płoty i nie wolno Ci się zniechęcać Bogusiu. Bombka świetnie się zapowiada, czekam więc na pełne wykonanie. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, bombka pięknie wygląda na wzorze i już gotowa. Sama jestem ciekawa jak wyjdzie ta moja :)))

      Usuń
  3. Super śnieżynki. A bombka to bedzie wielka bomba 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co już mam podrobione widzę to chyba faktycznie będzie bomba :)))

      Usuń
  4. Cudne gwiazdeczki, Bogusiu! Zaintrygowała mnie też połowa bombki - będzie chyba ogromna:) Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak wyjdzie w całości bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne gwiazdki! I bombka zapowiada się cudnie:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka