Sypnęło śnieżynkami

Witajcie cieplutko :)))
Dziękuję za Wasze odwiedzinki, pozostawione komentarze i zaczynamy.

Dziś, we wtorek rozpoczynam na blogu nowy cykl - Wtorkowe Szydełkowanie. To oznacza, że zawsze w ten dzień pojawiać się będzie wpis na temat szydełka i tworów, które zostaną udziergane.
Ostatnio więcej czasu poświęcałam innym fajnym technikom, ale przecież ten blog powstał jako kącik szydełkowy. Chcę do tej tradycji powrócić.

Dobrą okazją na szydełkowanie są zbliżające się święta. Czas na gwiazdki, bombeczki i inne szydełkowe ozdoby bożonarodzeniowe.
Dziś chciałam Wam pokazać śnieżynki. Wzór, który użyłam jest znany i robiłam takie gwiazdki już w zeszłym roku. Natomiast trzy troszeczkę większe to już inny, nowy. Wzór znalazłam na Pintereście.

Tak to wygląda w moim wykonaniu :)




Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne Wtorkowe Szydełkowanie :)

22 komentarze :

  1. Bardzo ładne śnieżynki. Będą pięknie zdobić choinkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieżynki ma ją swój niesamowity czar :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne są Twoje śnieżynki, będą pięknie zdobić choinkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne szydełkowe gwiazdki! Podziwiam! I pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co podziwiać tylko dziergać , wzór nie jest taki trudny :)))

      Usuń
  4. Piękne śnieżynki:)
    Ja w tym roku jak mi starczy czasu też sobie zrobię :)
    Pozdrawiam i czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, trzymam kciuki by starczyło czasu :) Dziergają się , dziergają :)

      Usuń
  5. Ale będziesz miała piękną choinkę Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko, w sumie już w zeszłym roku taką śnieżynkową miałam. Te już niektóre poszły w świat :)

      Usuń
  6. Jak ja uwielbiam takie zawieszki, choinka musi niesamowicie wyglądać. Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, wygląda inaczej, w przyszły wtorek wrzucę zdjęcie jak wyglądała moja choineczka w śnieżynkach :)

      Usuń
  7. U mnie w zeszłym roku gościły szydełkowe ozdoby na choince. A gwiazdeczki są łatwe do zrobienia. No i szybko się dzierga. Twoje gwiazdeczki będą pięknie stroiły choinkę 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę sobie, że z pewnością czyjąś tak, ponieważ kilka takich śnieżynek między innymi poleciało na kiermasz dla Amelki :)

      Usuń
  8. Śnieżynki pięknie się prezentują! Mogą być dekoracją w Twoim domu albo świetnym prezentem:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka