Październik w skrócie



Witajcie cieplutko :)

Czas na krótkie podsumowanko miesiąca października. Muszę przyznać, wiele się działo.

Na blogu pojawiło się 16 wpisów z różnych dziedzin. Były to kartki, prace decoupagowe,




Kilka wpisów dotyczyło Dobrych Aniołów, którzy podali swoją pomocną dłoń dla Nikodema ( w późniejszym czasie pojawi się wpis dotyczący tego wydarzenia ) jak i wydarzenie, które zajęło mi sporo czasu - przygotowania do wystawy w naszym soleckim Muzeum.

Wydarzyła się również też smutna rzecz - niespodziewanie odeszła od na Danusia z bloga Słomiany zapał z haftem w tle



Pojawiłam się także na blogu BloomCraft jako gość - to było bardzo ciekawe doświadczenie. A po drodze wyzwania u Uleńki i Danusi. Przegapiłam tylko wyzwanie u Inki.

A przed nami nowy miesiąc i nowe zadania do wykonania :)

Poniżej zdjęcia przedmiotów, które nie pojawiły się tutaj na blogu, wykonane na wystawę :)








A jak Wam przeminął październik ?

Dziękuję, że mnie odwiedzacie, komentujecie. Witam nowe osóbki, które dołączyły do Obserwatorów mojego bloga. No i cóż?
Pozdrawiam, bardzo, bardzo cieplutko i do następnego wpisu :)


6 komentarzy :

  1. Piękne prace stworzyłaś w minionym miesiącu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odeszła Danusia...
    Owocny miesiąc Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowity miałaś miesiąc Bogusiu! Danusię wspominałam dzisiaj i wczoraj, odwiedzając cmentarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj sporo prac zrobiłaś w październiku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś bardzo pracowity miesiąc. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka