Koronkowe zakładeczki

Witajcie ciepluteńko :)))

Cały czas sobie coś tam tworzę, myślę nad wyzwaniami u Ewy i u Inki, a w tak zwanym i już chyba przyczepionym do mnie "międzyczasie" powstały zakładeczki do książki. Pamiętacie Koronkowe świece?
Zostały mi jeszcze małe kawałki papieru ryżowego, którego tam użyłam i postanowiłam je wykorzystać do wykonania zakładek, użyłam również różyczek, które także zostały z innych działań. Można więc powiedzieć praca ze skrawków papieru :)




Zdjęcia fatalne, ale mam nadzieję, że widać chociaż troszkę. Dziękuję, że zaglądacie zostawiacie zawsze miłe słówko pod wpisami :)
Pozdrawiam  i do następnego :)))

11 komentarzy :

  1. Dobrze wykorzystałaś skrawki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto mieć coś małego rękodzielniczego w swoich zapasach. Czasami nagle coś potrzeba i ... mamy kłopot. A Ty Bogusiu wykorzystałaś "resztki" i powstały fajne zakładeczki. Pewno wkrótce "się przydadzą". Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają z ta koronką!!! PIękne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Resztki, to resztki , ale jak pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przynajmniej nic się nie zmarnowało a przy okazji coś pięknego powstało:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wykorzystane resztki. Z ta koronka sa takie eleganckie 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. I skrawki zostały świetnie wykorzystane. Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe rozwiązanie i niekonwencjonalny efekt:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka