Kolorowy ptaszek dla Uli

Witajcie w niedzielne popołudnie :)

Dziś karteczka świąteczna na listopadowe wyzwanie u Uleńki - wytyczna na ten miesiąc to zwierzak lub ptak. Ja wybrałam kolorowego ptaszka.

Miałam praktycznie gotowca w postaci gotowego obrazka ( pewnie z kilka kartek powstanie jeszcze z tego papieru) dołożyłam kilka perełek, dwie gwiazdeczki i karteczka jest.
Wymiar jest tak ustawiony by można ją było włożyć do typowej koperty. Stąd ma 10,5 x 15, nie jest również "gruba". Więc spokojnie można ją załadować do białej lub innej koperty i wysłać :)

Karteczka wygląda tak:




Mam nadzieję, że wpisała się w Wyzwanie :)

I jeszcze obowiązkowo banerek:


I to tyle na dziś, lecę przygotować wpis Podsumowanie Akcji dla Nikodema.

Na drugim blogu już jest podsumowanie

Serce dla Nikodema


Pozdrawiam ciepło, dziękuję za odwiedziny i zawsze komentarze. Do następnego spotkania tutaj. :)

27 komentarzy :

  1. Śliczna karteczka :) w 100% wpisuje się w wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ogromnie się cieszę, że karteczka wpisała się w wyzwanie :)

      Usuń
  2. super karteczka- uwielbiam takie zimowe ptaszki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuś, pierwszy na wyzwanie wpadł do głowy właśnie ptaszek :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Karolino, pozdrawiam :)))

      Usuń
  4. Ładne papiery pomagają nam robić karteczki. Jednak do tego trzeba mieć pomysł, ty miałaś dobry !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, papier a właściwie ta konkretna grafika stała się centrum, wokół którego powstała cała reszta karteczki :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Adrianno :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Piękna grafika ,gwiazdki dodały jej klimatu :-))) Ja też robię formaty do białej koperty ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Gwiazdki zostały dodane na końcu, znalazłam je przypadkiem szukając czegoś zupełnie innego :)

      Usuń
  7. Wspaniała karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Danusiu i odwzajemniam pozdrowienia :)))

      Usuń
  8. Śliczna karteczka :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Super, może mnie także uda się zrobić wcześniej:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bogusiu, piękne karteczka, ptaszek z zapałem wyśpiewuje kolędy.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu, również pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Super karteczka. Najfajniejsze jest to, że dzisiaj otrzymałam przesyłkę z tą samą grafiką i pragnę ją wykorzystać do swojej karteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Prawda, że grafiki są świetne :)

      Usuń
  12. Super grafika i wykonanie :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agnieszko i pozdrawiam :)))

      Usuń
  13. Bardzo ładna kartka powstała, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka