Fioletowa bombka na karteczce

Witajcie w niedzielny wieczór :)

Długo myślałam na wyzwaniem scrapowym #8 u Ewy. Obejrzałam kilka inspiracji, wyjęłam pudło z papierami i szukałam fioletów. Parę ich się znalazło, do tego bombeczka - tekturka. kiedyś zakupiłam sobie takich pięć i leżały. Aż do dzisiaj - postanowiłam bombeczkę ozdobić i umiejscowić na karteczce. Są fiolety, mam nadzieję, że ilość tego kolorku wystarczy do zaliczenia zadania u Ewy. Miały pojawić się warstwy i są - razem trzy.
Nie wiem czy będzie to widoczne, zresztą tak samo jak ten fiolecik na bombeczce.

Oto karteczka:





I oczywiście banerek Zabawy:


Bardzo dziękuję Wam za komentarze pod ostatnim wpisem z zakładkami :)
Pozdrawiam Was cieplutko i do Szydełkowego Wtorku :)

Zapraszam Was również na drugi blog, gdzie podsumowałam w kilku słowach otwarcie wystawy Moje Hobby, w której miałam przyjemność uczestniczyć :)

13 komentarzy :

  1. Słodki jelonek na grafice. Piękna karteczka 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Te grafiki są takie wdzięczne :)

      Usuń
  2. Piękna propozycja z odrobiną fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję Iwonko :)
      Fiolecik jest tak delikatny i jaśniutki, że miałam obawy czy w ogóle będzie widoczny :)

      Usuń
  3. Piękna karteczka :) Ewcia będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleńko, karteczka została przyjęta, bo znalazła się a gronie innych fioletowych kartek u Ewy :)

      Usuń
  4. Śliczna karteczki w kolorze fioletowym.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała!!! Podziwiam pomysł i wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka