Wspomnienia z wakacji

Witajcie cieplutko :)

Dziś chciałam Wam pokazać pudełko na Wspomnienia z wakacji. Zamówienie otrzymałam od koleżanki z pracy dla wnuczki. Chciała by pudełeczko służyło na różne pamiątki, szczególnie zbierane nad morzem - kamyki, muszelki...
Postanowiłam pudełeczko ozdobić w morski klimatach. Podstawa kolorystyczna niebieska, Zastosowałam technikę "maziania" dwóch farb nałożonych na siebie w krótkim odstępie czasu, tak by pierwsza warstwa jeszcze nie wyschła.  Tak powstała "morska baza".
Na tej bazie przykleiłam obrazek dziewczynki siedzącej na plaży.  Myślę, że pudełeczko się spodoba młodej "zbieraczce wspomnień" :)

Pudełeczko wygląda tak :



Dziękuję za odwiedziny, komentarze i pozdrawiam Was cieplutko :)

20 komentarzy :

  1. Śliczne pudełko, Bogusiu!
    Grafika zachęca do rozmyślania i wspominania miłych, wakacyjnych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze! Z pewnością ucieszy małą zbieraczkę pamiątek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z tego co już wiem były wielkie, pełne radości oczy - relacja od babci, która ją zamawiała dla wnusi :)

      Usuń
  3. Piękne pudełeczko, na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Danusiu! Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Super pudełko na skarby. Fajne te "maziaje" 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak podpisuje się pod słowami Tiny- "maziaje" zarąbiaszcze .

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka