Wrzesień za nami - czas na małe podsumowanie



Witajcie cieplutko :)))

Czas szybko umyka przez nasze prace ręczne, każda z nas tak ma :)
Dziś chciałabym wspólnie z Wami podsumować miesiąc wrzesień. Co się wydarzyło, co powstało i jakie nowe projekty rysowały się w głowie :)

Na początek - wrzesień i dzieci wracają do szkoły, noce straszą zimnem i przyczajonymi blisko ziemi mgłami i chłodną rosą nad ranem.
Wbrew temu parę par młodych wybrało ten miesiąc na początek swojej wspólnej drogi i powstało w związku z tym kilka ślubnych karteczek. Wypadły też przyspieszone imieniny.(oczywiście kartka musiała być :) i powstała karteczka na nowe mieszkanie.

W kwestiach decu także wiele się działo. Powstało parę przedmiotów dla Nikodema w ramach akcji Serca Otwarte Dzieciom. Tutaj chciałabym bardzo serdecznie podziękować Dobrym Aniołom, którzy włączyli się do akcji i podzieliły swoim sercem i pięknymi rzeczami.

Pojawiły się także inne rzeczy, które poczyniłam - Album ślubny i Notes szkolny.
Z wyzwań udało mi się tylko zrobić karteczkę z gwiazdką. Tyle się dzieje, że nie nadążam.

Obecnie pracuję nad większym projektem - przygotowuję swoje wytwory na Wystawę w naszym soleckim Muzeum pt Moje Hobby. Mała zajawka znajduje się we wpisie na drugim blogu - Villa Anna - wspominałam o nim w jednym z ostatnich postów.

Teraz czas na kolażową prezentację tego co udało mi się wytworzyć we wrześniu.






No cóż, troszkę udało mi się zrobić, wiele rzeczy, które zamierzałam niestety nie. Wszystko jednak przede mną - kolejny miesiąc :)
Dziękuję w tym miejscu, ze zaglądacie na bloga, czytacie  wpisy i zostawiacie komentarze, które dodają energii i mocy do dalszego działania, uczenia się, eksperymentowania. Bardzo mi miło, że dołączyły do mnie nowe Obserwatorki. Mam nadzieję, że zostaniecie na moim  blogu na dłużej  :)

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam moimi wywodami :) Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie i do następnego.... :)))

Jutro - Losowanie NIESPODZIANKI  dla osóbki. która brała udział w moim Candy na 200 wpis.

10 komentarzy :

  1. Piękne decu poczyniłas w tym miesiącu. Kartki nie zając nie uciekną. Jak będziesz miała więcej czasu to nadrobisz, a jak nie to i tak się nic nie dzieje przecież. Pracuj nad swoimi pracami na wystawę 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe prace we wrześniu powstały, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka stworzyłaś, Bogusiu!
    Z pewnością październik będzie równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu pomimo, że nie udało Ci się wszystkiego zrealizować co sobie zaplanowałaś to i tak wykonałaś bardzo dużo pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę tutaj, wiele pięknych prac, napracowałaś się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby czas szybko umyka, ale tyle pięknych prac udało Ci się stworzyć:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś bardzo pracowity wrzesień, Twoje prace Bogusiu są zachwycające:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracowity wrzesień miałaś:) Wszystko bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow aż tyle stworzyłaś, podziwiam. Wszystko bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pracowity był Twój wrzesień! :) tak trzymać-im więcej na głowie tym lepsza organizacja, podobno ;)
    piękny ten złoty zszywacz! :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka