Rozstrzygnięcie Candy, gość na BloomCraft i zaproszenia

Witajcie w niedzielę :)

Dziś na tapecie trzy tematy.
Pierwszy dotyczy mojego występu gościnnego na stronie BloomCraft. Tam zagościłam z notesem ozdobionym papierami z kolekcji "Szkolne historie". W tym wpisie przedstawiłam notes - taki sobie szkolny notes. Zaprosiła i przedstawiła mnie tam Magda Wo.
Magdo bardzo dziękuję  :)
Zapraszam tutaj: http://bloomcraft.pl/2016/10/02/goscie-bloomcraft-bogmat/



Druga sprawa to rozwiązanie mojego Candy na 200 wpis.  Dziękuję za liczny Wasz udział w nim - zapisało się 29 osóbek. Szczęśliwą osóbką wybraną drogą losowania jest Agnieszka z bloga biala.szafka.agi  Serdecznie gratuluję. Agnieszko napisz do mnie i podaj swój adresik na który mam wysłać paczuszkę :) Mail - boguslawa.matusiak@gmail.com



No i jeszcze trzeci punkcik mojego wpisu. Znajoma poprosiła mnie o wykonanie kilkunastu zaproszeń na otwarcie drugiej części sklepu związanej głównie z rękodziełem wszelkiej maści.

Powstało kilka wersji kolorystycznych - chodziło o to, by nie były równe. Powstały takie, proste, bez szczególnych bajerów.



Na dziś to tyle, bardzo dziękuję za zaglądanie do mnie, zostawianie komentarzy. Witam cieplutko nową Obserwatorkę - Beatkę :)


6 komentarzy :

  1. Gratuluję Bogusiu gościnnego występu :)
    Gratuluję Agnieszce i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy ja chodzi lam do szkoły kleksy były tylko czarne, świetny notes.
    Gratuluję wylosowywanej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje dla zwyciężczyni. Gratuluję gościnnego występu 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha! Kto by się spodziewał, że mi się uda! :D ale ze mnie szczęściara!!!
    Gratuluję gościnnego występu i pięknych zaproszeń!!!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka