Poisencja u Uleńki

Witajcie cieplutko :)

Dziś przyszłam z karteczką na wyzwanie u Uleńki. W roli głównej w tym miesiącu Poisencja.
Nie miałam gotowego kwiatka, więc zrobiłam ją sama z foamiranu. Nie jest idealna, następne będą ładniejsze. Wykorzystałam papier w gwiazdy, który ostatnio bardzo lubię, dlatego też karteczka jest w bieli, granacie i niebieskim (napis). Kwiatek jest również biały, potraktowany glitterem, by wyglądał na oszroniony.




I jeszcze banerek


Na dziś to tyle, pozdrawiam cieplutko, dziękuję, że zaglądacie i pozostawiacie miłe komentarze :)

40 komentarzy :

  1. Świetnie wyszła - bardzo ładny papier w snieżynki- buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i jak Anitka zauważyła - piękny ten papier. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :) Z tego papieru powstało już kilka kartek świątecznych :)

      Usuń
  3. Ależ piękna ta kartka!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka piękna i elegancka!
    A papier też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka. Uwielbiam ten papier w śnieżynki. Jest taki klimatyczny i elegancki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu bardzo :)
      To prawda, ten papier ma coś w sobie :)

      Usuń
  6. Bogusiu, jestem zachwycona Twoją kartką: jej wspaniała kolorystyką, lśnieniem i tą samodzielnie wykonaną poinsecją.
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu, również cieplutko pozdrawiam :)))

      Usuń
  7. Śliczna karteczka, super kompozycja i kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Uleńko:) Chciałam by karteczka była taka raczej skromna :)

      Usuń
  8. Bardzo ładna karteczka, a kwiatek jest świetny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bogusiu karteczka ślicznie się mieni,a kwiatka zrobiłaś pięknego .
    Karteczka wyszła bardzo klimatycznie i świątecznie .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, tak sobie wykombinowałam, by poisencja zabłyszczała, cieszę się, że wyszło :)))

      Usuń
  10. Podobają mi się kolory tej karteczki, bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Chciałam przełamać tradycyjność barw, które kojarzą się nam ze Świętami :)

      Usuń
  11. Ładna karteczka.Kolorki stonowane takie jak lubię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam zapisane kilka wzorów w gwiazdki:)
    śliczna kartka i poinsecji niczego nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Reniu, pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  13. Świetna wyszła! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancka karteczka. Pięknie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna karteczka i cudna poisencja :)
    A papier w śnieżynki to i mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejku, zachwyciłam się...i rozmarzyłam w klimatach zimowo - świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Agnieszko :) Kartka według mnie bardzo oszczędna w detale, ale cieszy że się podoba :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka