Koronkowe świece

Witajcie cieplutko w ten deszczowy, szary dzień :)
Nic się nie chce, ja mam L-4, kuruję się. Trudno nawet zebrać myśli, a już połączyć je w logiczną całość graniczy z cudem. Patrzę w swój Bullet Journal i ... tworzę coś zupełnie innego. Raczej przeprowadzam metamorfozy :)
Ostatnio zakupiłam dwie białe świece w Biedroneczce, stały, stały - aż w końcu postanowiłam zająć się nimi.
Oto efekt tego "zajęcia" :)



Na dziś to tyle :) Dziękuję za odwiedziny, pozostawione komentarze i bardzo, bardzo cieplutko pozdrawiam :)

31 komentarzy :

  1. A nie chcesz się mną zająć? Kochana wyglądają teraz rewelacyjnie, bardzo mi się podobają :*
    Zdrówka :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anitko :))) A jak mam się Tobą zająć? :)

      Usuń
  2. Prezentują się bardzo dostojnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko, taki był zamysł, by były raczej klasyczne :)

      Usuń
  3. Cudownie ozdobiłaś te świece!
    Są takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu piękne są! Cudowna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, dzięki, sama nie myślałam, że tak wyjdzie :)

      Usuń
  5. Oj widzę że nie tylko ja mam urlop zdrowotny:) Ja zmagam się z okropnym bólem gardła i wstrętnym katarem:)już mam dość:)
    Bogusiu dużo zdrówka życzę:)
    A metamorfoza świeczek jak najbardziej udana:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dzięki i Tobie również życzę dużo zdrowia. Objawy takie same, a jeszcze do tego kaszel jak ze studni.

      Usuń
  6. Prześliczne świece.Świetna dekoracja.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Małgosiu :)
      Świece już porwała córa do pracy :)

      Usuń
  7. Przystroiłaś je Bogusiu na bogato i wyglądają cudnie. Pozdrawiam i zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie teraz wyglądają. Do twarzy im z tą koronką 😀 Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana nawet nie wiedziałam że tak można ładnie przyozdobić zwykłe świece.. :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wyszło, że można, dziękuję :) Cieszy, ze się podobają :)

      Usuń
  10. przepiękną metamorfozę przeszły, pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój klimat - świece i koronki :D wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi sie podobaja te swiece po metamorfozie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Małgosiu :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  13. Śliczne!!! Wprost idealne na romantyczny wieczór! :)))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka