Jesienna kartka urodzinowa

Kiedy ktoś kończy 80 lat myślę sobie ileż mieści się w tej liczbie. Doświadczenia, radości, smutku i wspomnień, które pozostają na zawsze. Są jak fotografie, które oglądamy w albumie.
Kiedy tworzyłam tę kartkę zastanawiałam się nad barwami, które będą dominować - wybrałam brąz.
Chciałam by przez ten kolor troszkę nawiązywała do stylu retro jak również do pory roku, która teraz panuje. Nie użyłam jednak typowych ozdób, pozostał tylko papier w kółka i wstążeczka, która dodaje takiego dawnego charakteru.




I jak - może taka być ?

Zapraszam na drugi blog - tam kolejne przedmioty przygotowywane na wystawę - http://bogmata.pl/obrazy-magnesy-wieszak/

Wieszaczek

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)

20 komentarzy :

  1. Bardzo ładna karteczka i przedmioty przygotowane na wystawę też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka wyszła bardzo dostojnie, Bogusiu :)
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, taka właśnie miała być (przynajmniej w planach) właśnie ze względu na dostojną liczbę :)

      Usuń
  3. Podoba mi się, bardzo ładna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo i sie podoba ta karteczka 💐

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka, idealna na takie wspaniałe urodziny:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna kartka,Bogusiu, nataką okazję. Idealna!!!
    Pozdrawiam Cię gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Danusiu i również bardzo cieplutko pozdrawiam :)))

      Usuń
  7. Urodziwa klasyka, z pewnością ucieszy dostojną jubilatkę. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Arletko :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Piękna karteczka na piękny jubileusz. Wieszaczek świetny 😀

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka