Ekspresowa kartka imieninowa

Witajcie :)
Dziś przeżyłam swój pierwszy dzień w pracy po chorobowym - udało się, Następne dni pójdą lepiej :)
Przed pracą natomiast robiłam na "szybko" karteczkę imieninową.
Już dawno chciałam poeksperymentować i tworzyć kartki w innym kształcie. Pierwszą taką karteczkę można podejrzeć TUTAJ.
W sobotę , ot tak bez powodu zrobiłam sobie bazę pod kartkę, gdy poczytałam sobie kursik na blogu Paper Passion na kartkę Z - fold.
Gdy dowiedziałam się, że mam zrobić kartkę "na dziś",  nie było wyjścia, wyjęłam przygotowaną, złożoną bazę i coś tam wymyśliłam.
Kartka wyszła tak :






Na dziś  to tyle. Bardzo dziękuję za odwiedziny, komentarze. Idę pochodzić  po Waszych blogach :)

23 komentarze :

  1. Wspaniała przestrzenna kartka! Podziwiam Bogusiu Twoje pomysły i zdolności.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Bardzo lubię próbować czegoś innego, stąd szukam inspiracji - tutaj znalazłam ja na blogu sklepu Paper Passion :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam ale cieszę się coś tam udało się złożyć i nie wygląda to najgorzej :)

      Usuń
  3. Zachwycającą, wspaniale wszystko dobrane, na pewno przypadła do gustu obdarowanej osobie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magda, oj spodobała się, spodobała :)

      Usuń
  4. Super karteczka. To jest chyba "podwójna z-fold"😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie było czy jest podwójna, ale z ilości zaginań kartki tak jest :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)
      Ostatnio coś mnie zebrało na kartki w nietypowym kształcie :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Dzień dobry :) Kartka prześliczna.Widziałam w realu.Przekazywaliśmy sobie z rąk do rąk.Był zachwyt.Widziałam również inne prace wykonane przez Ciebie i podarowane Irence.Pełen podziw i wielki szacunek za to co robisz :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka