Babeczkowe magnesy

Witajcie cieplutko :)))

Dziś przyszłam do Was z magnesami na lodówkę. Pierwsze w moim wykonaniu. By je wykonać wybrałam motyw babeczek. Oczywiście w tak zwanym międzyczasie, ponieważ przygotowuję paczuszkę dla Amelki i myślę nad karteczką na 18-stkę, o którą poprosiła koleżanka. Zrobiłam także serduszka - zawieszki już na święta. Może uda mi się pokazać Wam je jutro :)

A oto magnesy :)





Na dziś to tyle, pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)

12 komentarzy :

  1. Przepiękne i baaaardzo apetyczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne magnesy,a babeczki wyglądają bardzo smakowicie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Pierwszy raz robiłam ten kształt magnesów i ten motyw :)

      Usuń
  3. Śliczne magnesy!. Lubię motyw babeczek. Twoje wyszły przepysznie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) w sumie wzięłam je na próbę a okazuje się, że podobają się, muszę zamówić takich więcej :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka