Własnoręcznie robione kwiatki na ślubnej karteczce

Witam już w piąteczek, czas tak szybko umyka spod palców :)

Wiem, że jest już noc, ale jeszcze teraz mam chwilę, bo dziś od rana mam sporo biegania, więc nie miałabym czasu by wejść i cokolwiek napisać.
Na tapecie  do zrobienia trzy karteczki ślubne. Dziś chciałabym pokazać Wam pierwszą z nich. W wykonaniu jej jest pewne novum - własnoręcznie robione kwiatki z foamiranu. Długo przymierzałam się do próby zmierzenia z tematem, lecz pewnego tak zwanego "kopa" dała mi Agnieszka z bloga Dobranocne Twory i jej tutorial (zapraszam tutaj) .

Jak wyszły kwiatuszki? to już na karteczce widać jak się prezentują. Oczywiście musiałam jeszcze pokombinować po swojemu jak to ja :) Troszkę koloru, troszkę błyszczenia i są.

A to karteczka:




I to na dziś tyle, pozdrawiam cieplutko :)))

26 komentarzy :

  1. No brawo! coraz więcej pomysłów realizujesz. Efekty bardzo ciekawe. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alinko! Tak to ze mną jest, że lubię próbować coś nowego :)

      Usuń
  2. Brawo Bogusiu! Śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Uleńko! Wycinałam koła ozdobnymi nożyczkami, stąd te ząbki na końcach :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie prezentują się te kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) Wiem, ze to jeszcze nie to co bym chciała, ale jak to mówią kolejne próby przynoszą efekt :)

      Usuń
  4. Śliczne te kwiatuszki!
    I urocza karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, mam nadzieję, że kolejne będą ładniejsze :)

      Usuń
  5. No, no, no jakie błyskotki na kartce 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kwiatki, śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Bogusiu karteczka prześlicznie się prezentuje i dobrze, że dałam Ci "kopa", bo kwiatuszki wyszły pięknie, teraz ja od Ciebie zgapię pomysł :) Pozdrowionka ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :)))
      Super, że tak to działa - jedna drugą motywuje :)))

      Usuń
  8. Podziwiam kwiatki, chciałabym takie zrobić, może skorzystam ze wskazanego przez Ciebie kursiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę :) Trzymam kciuki, ja długo się do tego zabierałam, ale jak tak sobie myślę, trzeba spróbować, bo nie dowiemy się czy potrafimy. Trzeba zaryzykować :)

      Usuń
  9. Kwiatuszki cudowne! I karteczka śliczna, taka delikatna i błyszcząca:) Super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kwiatki na pięknej kartce.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, spodobało mi się to samotworzenie :)

      Usuń
  11. wyszło wspaniale - pomysł z brokatową panną młodą jest ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję Agnieszko, sukienka na bogato :)))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka