Ty i ja ślubnie i energetyczna herbaciarka

Witajcie cieplutko, szczególnie nową Obserwatorkę mojego bloga, mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)))

Dziś chciałabym Wam pokazać karteczkę z okazji ślubu, myślę, że na razie okres zaślubin za mną :)
Natomiast na coraz chłodniejsze wieczory zawsze najlepsza jest herbata  z miodem, cytryną, z malinami  a jak herbatka to i pudełeczko by mieć ją w zapasie. :)
Pudełko było na zamówienie, kolor dominujący to bordowy, ale wyszedł jaki wyszedł. W każdym razie jest "bardzo ciepły" :)

Na pierwszy rzut karteczka


i pudełeczko do kartki


A tutaj herbaciarka:




Nie wiem czy dobrze widać kolorki, bo zdjątka robione późną nocą, sztuczne światło ale coś tam widać mam nadzieję :)

Dziękuję za odwiedziny, miłe słowa pod wpisami i do następnego spotkania :)
Zapraszam również na blog BogMata.pl - tam pojawiła się skrzyneczka z myślą o wystawie w naszym Muzeum pt. "Moje Hobby".

Villa Anna

10 komentarzy :

  1. Coraz bardziej podoba mi się użycie brokatu:-) Karteczka bardzo subtelna, herbaciarka świetna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś :) Nie używam typowego brokatu, ale Glittera, najłatwiej nakłada mi sie go cieniutkim pędzelkiem.
      Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ada, czy ja wiem, cały czas się uczę i szukam nowych rozwiązań, łączeń i motywów :)

      Usuń
  3. Herbaciarka jest cudowna :) karteczka z pudełeczkiem jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace 😀 Herbaciarka jak najbardziej - bordowa 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Nowa właścicielka również potwierdziła tę "bordowość" :)

      Usuń
  5. Śliczna karteczka! A herbaciarka przecudnej urody!:):)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka