Szkatułka na 50 - te urodzinki

Witajcie :)))

Dziś jak zawsze w biegu, na jednej nodze :) W nocy tworzyłam karteczkę na roczek, by mogła dziś polecieć priorytetem, Celem jest sobota, by na niedzielę już była w użyciu - czy się uda? Zobaczymy.

W tak zwanym międzyczasie stworzyłam szkatułkę dla koleżanki z pracy na 50 urodzinki. Myślę sobie, pewnie to wystarczy, a tu nie! Jubilatka zażyczyła sobie jeszcze oryginalną kartkę. Mam czas do piątku, by ją wręczyć :)
Szkatułka już została oddana w Jej dłonie w dniu urodzin czyli we wtorek. Co mogę powiedzieć?
Widziałam wielkie oczy pełne serdecznego uśmiechu. Dla takich chwil warto tworzyć!

A oto szkatułka:



Na razie tyle moje Drogie, tutaj bardzo dziękuję za komentarze pod ostatnim wpisem. Aniu, musimy się wspierać właśnie Dobrym Słowem, bo czasem to właśnie  jest bezcenne i nie potrzeba wielkich czynów.

Pozdrowionka i do następnego :)

14 komentarzy :

  1. Kochana kapitalne 💐
    Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowa, nie dziwię się,że się spodobała. I to święta prawda, dla takich chwil warto tworzyć :) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowita! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna szkatułka 😀 Bucik sprawia wrażenie 3d. Tak było, czy domalowywałaś cienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nic tam nie kombinowałam z cieniowaniami, nie było takiej potrzeby. Sam papier jest właśnie taki efektowny :)

      Usuń
  5. przepiękna szkatułka ci wyszła - koleżanka z całą pewnością będzie zachwycona, bo i motywy i kolory są niesamowite! a i wykonanie jak widzę staranne, precyzyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne szkatułka Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna jest!!! Podziwiam Twoje szkatułki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super szkatułka, prezent wymarzony!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna szkatułka, wygląda genialnie, piękne połączenie i świetne wykonanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jeny jaka cudna Bogusiu, nie dziwie sie tej radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny! dziś zbiorczo - bardzo dziękuję :) Zachwycił mnie motyw papieru ryżowego i od razu pomyślałam to będzie taki kobiecy hit na szkatułeczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. woow Bogusiu szkatułeczka jest zjawiskowa, to prawda bucik wygląda jak 3d

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkatułka zjawiskowa. Świetny motyw:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka