Śnieżynka - we wrześniu u Uli

Witajcie :)

Dziś w drugi dzień września przybiegłam do Was z karteczką świąteczną. Powstała na wyzwanie u Uleńki.

Motyw królujący we wrześniu to śnieżynka. Dlaczego tak szybciutko?  :Późniejsze terminy robótek, które mam przed sobą mogłyby zniweczyć wypełnienia zadania.

Miałam śnieżynkę, papier, więc pomyślałam, że wykorzystam to co mam na teraz pod ręką. kiedy poznałam temat wyzwania postanowiłam, że kartka będzie prosta, bez wielkich bajerów, chociaż do końca nie udało się jej "ogołocić" .

Tak się prezentuje:





Karteczka wyszła tak, Może być ?

Oczywiście banerek obowiązkowo :)


Zapraszam do zabawy u Uli, pozdrawiam Wszystkich cieplutko  i do następnego wpisu :)

16 komentarzy :

  1. Piękna karteczka, Bogusiu :)
    I jak szybciutko... podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusiu - piękna jest! Ta śnieżynka cudnie się prezentuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest! Tak szybciutko i jaka cudna śnieżynka! Barwo Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny ślicznie dziękuję :))) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, ze może być😀

    OdpowiedzUsuń
  6. już wiedziałam, co napisze- patrzę- Tina mnie wyprzedziła, więc tylko powiem- Jasne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowita kartka!!! dobrałaś przepięknie kolory, dodatki, a nawet czcionkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bogusiu, piękna kartka i we wspaniałej kolorystyce.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyszło!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna ta Twoja karteczka:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka