Pierwsze prezenty od Dobrych Aniołów

Witajcie :)

Dziś chciałabym podzielić się z Wami fotkami przedmiotów, które pomalutku zaczęły się zbierać dla Nikodema z tego wpisu.

Dobre Anioły odpowiedziały na apel i oto mamy już piękne, ręcznie robione, ozdobione i szyte rzeczy.




Ten Dobry Anioł to koleżanka z pracy, takie właśnie między innymi tworzy cudeńka :)

Moje wytwory powstają, mam jeszcze tydzień, mamy dostarczyć przedmioty do 20 września, więc muszę się spieszyć :)

Pozdrawiam zaglądających, zostawiających komentarze pod wpisami i ....do następnego :)))

9 komentarzy :

  1. Przysnęłam chwilę, ale coś prześlę. Serdeczności ślę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności! Najfajniejsze są chyba te owieczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Prawda, że te owieczki są super :)

      Usuń
  3. Piękne, dobrze, że są takie Anioły.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne, ja też oczywiscie nic nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! I piękna akcja:)
    Ja się doczytałam po czasie:( Dawno do Ciebie nie zaglądałam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka