Karteczka na nowe mieszkanie

Witajcie :)

Jakiś czas temu zostałam poproszona o kartkę dość nietypową jak dla mnie. Nie na parapetówkę, ale na nowe mieszkanie od Rodziców. Tym bardziej inaczej, bo młodzi już tam mieszkają, lecz Rodzice a szczególnie Mama chciała by była karteczka do postawienia.

Wybór padł na karteczkę sztalugową. Troszkę wzorując się na inspiracjach w internecie powstała kartka - okno. Przeważnie jest to okno z widokiem oczywiście zawsze dobrym. Ja zrobiłam by był to widok na Słowa. Jak wyszło ?

Proszę bardzo:)



Dziś to tyle, dziękuję, że zaglądacie do mnie, zostawiacie miłe komentarze i serdecznie witam nowe obserwatorki mojego bloga :)))

20 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż wcale nie było tak łatwo :)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł i ładne wykonaie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka!
    Miałaś super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :) Pomysł narodził się dzięki inspiracji z internetu :)

      Usuń
  4. Fantastycznie wymyśliłaś tę karteczkę!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :)
      Karteczka już poszła i spodobała się znajomej z pracy :)

      Usuń
  5. Oryginalnie i pomysłowo. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt Alinko jest to zupełnie inna odsłona karteczkowa :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka