Album na zdjęcia i mydełka

Witam w słoneczną niedzielę :)

Fajnie, ze u nas prognoza pogody nie sprawdziła się :) Cały dzionek słonecznie i w miarę ciepło.

Tym razem przychodzę z kolejnymi fantami dla Nikodema. Jest to album na zdjęcia. Nie jest podpisany, ale może być albumem na ślubne fotografie.
Do jego wykonania użyłam papierów kolekcji Wedding Garden. Bardzo podoba mi się pastelowa kolorystyka tych papierów. Kwiatki z foamiranu, napis Album i kawałek koronki - to elementy, które ozdobiły okładkę. Środkowe karty nie posiadają specjalnych ozdób, pojawiają się tylko białe koronki powstałe dzięki użyciu dziurkacza brzegowego.

Pozostały mi resztki z papieru ryżowego z małymi motywami kwiatowymi, więc pomyślałam, by wykorzystać je do ozdobienia kilku mydełek :)


Album:









Mydełka - już zapakowane


I to na dziś tyle. Schnie jeszcze taca, ale pokażę ją w kolejnym wpisie.
Pozdrawiam bardzo cieplutko, Dziękuję, że zaglądacie i pozostawiacie swój ślad. :)

21 komentarzy :

  1. Piękne fanty, oby cała akcja się udała. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) Mam taką nadzieję, że wszystko się uda, troszkę zaczynam się denerwować.

      Usuń
  2. Śliczne rzeczy na szczytny cel oby wszystko się sprzedało:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełka są prześliczne! I pięknie zapakowane, jak cukiereczki :)
    Albumink uroczy, bardzo delikatny.
    Tyle serca wkładasz w te prace, że akcja musi się udać. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, każde kciuki się przydadzą :)

      Usuń
  4. Przecudny album, mydełka również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, zarówno album, jak i mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, oby spodobały się także licytującym :)

      Usuń
  6. Cudowny, delikatny i bardzo elegancki album stworzyłaś. Idealny na fotografie ślubne :) i mydełka pięknie się prezentują. Pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Album to dzieło sztuki i mydełka prześliczne!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności stworzyłaś. Aukcja się uda 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, zarówno albumik , jak i mydełka piękne! Próbowałam kiedyś ozdobić mydełka, ale mi się nie udało... Albumik bardzo mi się podoba, bo jest taki delikatny, a ja nie lubię prac tzw. ,,przećkanych";););) Pozdrawiam Cię serdecznie i bardzo dziękuję za miłe odwiedziny u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Album niezwykle wdzięczny , taki delikatny ....super że chcesz pomagać innym:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Tworzy się drugi album, ale już w innym stylu.

      Usuń
  12. Piękny album i mydełka też bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka