Rozmowa z Małgosią Burczyk

Witajcie :)

Dziś pragnę Was zaprosić na Rozmowę z Małgosią Burczyk z bloga Gosikowy Zakątek
Pięć bardzo ciekawych odpowiedzi na pięć zadanych pytań :)

Pięć pytań do...


Serdecznie zapraszam :)

A poniżej zakup z Netto, oczywiście jako baza do dalszej metamorfozy.



A tutaj chciałam się pochwalić sznurkowym wazonem  otrzymanym od znajomej z pracy, która również po godzinach bawi się rękodziełem. :)



Pozdrawiam cieplutko. Dziękuję za zaglądanie na mojego skromniutkiego bloga i pozostawianie pod wpisami miłych śladów w postaci komentarzy :) 

8 komentarzy :

  1. Bogusiu, dziękuję bardzo, że mogłam u Ciebie gościć i troszkę o sobie opowiedzieć. Bardzo mi miło, że zechciałaś o mnie napisać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za bardzo miłą rozmowę i uchylenie rąbka nieznanych wcześniej informacji o sobie :)

      Usuń
  2. Super wywiad - miło dowiedzieć się więcej o zdolnej Małgosi :)
    Ciekawa jestem, jaką przemianę przejdzie Twój nowy dzbanuszek.
    No i dostałaś śliczny wazonik :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawie dzbanuszka - no cóż na razie przyglądam mu się i zastanawiam czy pozostanie w domku jako mój czy też pójdzie na prezencik :)

      Usuń
  3. Śliczny ten wazonik! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podglądam bloga Małgosi od pewnego czasu i z przyjemnością ją odwiedzam. Zachwycam się jej rękodziełem.
    Wazonik sznurkowy pomysłowy, czekam na Twoja propozycję dzbanuszka. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wywiad czytałam swoją drogą fajny pomysł miałaś na taką a nie inną prezentację ciekawych blogów. Małgosię też już odwiedziłam i nie żałuję.
    Ciekawa jestem co wyczarujesz ozdabiając ten dzbanek.
    A prezencik super, sama nieraz owijam sznurkiem rożnego rodzaju słoiki, puszki itp. ale moje są bardziej skromne i nie takie ładne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wywiad z Małgosią podziwiam jej karteczki i notesy, a strasznie ciekawa jestem jak ozdobisz ten dzbanek ale na pewno będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka