Metamorfoza blaszanego dzbanka

W tym wpisie http://kordonkowy.blogspot.com/2016/08/rozmowa-z-magosia-burczyk.html pisałam o zakupie blaszanego białego dzbanka.
Teraz chciałabym pokazać jak go odmieniłam. Chciałam wpisać się Cykliczne kolorki u Danutki. Ostatnio jakoś nie było po drodze z kolorami wykonywanych robótek, z czasem - wypełniony do ostatnich wolnych skrawków (Przygotowuję przedmioty na licytację dla małego Nikodema, która ma pomóc w Jego leczeniu).
Jednak teraz udało się właśnie przez ten dzbanek papier ryżowy, którego używam do swoich prac, mam nadzieję wpisał się w LODOWE KOLORKI - czyli BONUS





Jak tak sobie patrzę, to chyba znalazły się na nim wszystkie kolorki, ale to już zostawiam Waszej interpretacji czy tak właśnie jest :)

Lodowy banerek obowiązkowo :)



Do następnego wpisu Dziewczyny i pozdrowionka :)

37 komentarzy :

  1. Bardzo fajny dzbanuszek wyszedł. Zdecydowanie wpisuje się w kolorki. I chyba faktycznie wylądowały wszystkie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda dzbanuszek po metamorfozie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny dzbanuszek, wyczarowałaś prawdziwe cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, że teraz bym inaczej to zrobiła, ale już musi tak zostać. Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie go odmieniłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Cudownie wygląda dzbanek po metamorfozie.Piękna kolorystyka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super udekorowany dzbanek:) I dostał nowe życie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to teraz tylko iść krowę doić! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, oj wypiłoby się takiego prawdziwego mleka :)

      Usuń
  8. Świetnie wyszedł ten dzbanek. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Ciekawy dzbanuszek Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzbanek Bogusiu, nie do poznania, śliczny!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i również bardzo serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Bardzo łądnie Ci dzbanuszek wyszedł. Co bardzo mi się w nim podoba- to to ułożenie brązów - dodają mu wieku i patyny :) Super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, brązy przełamują delikatny pastelowy charakter dzbanka :)

      Usuń
  12. Sliczny dzbanek, taki vintage:) Bardzo piękna praca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zajrzenie na mój skromniutki blog, cieszę się że metamorfoza jakby nie patrzeć udała się :)

      Usuń
  13. Super ozdobilas dzbanek. I kolorki pasują do zabawy 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kiedy zaczynałam pracę to myślałam o trzech kolorkach, ale gdy zobaczyłam papier który miałam, to od razu pomyślałam o wszystkich :)

      Usuń
  14. Dzbanek świetnie wyszedł, zawsze kiedy już gotowa praca coś by się pozmieniało nie martw się ja tez tak mam :), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, Anitko, ale tak jest również z kartkami - mam koncepcję, rozrysuje szkic na kartce, zapisze mniej więcej kolory i ...czasem niespodziewanie przychodzi na goraco inny pomysł :)))

      Usuń
  15. Kolory - idealnie. I dzbanek - super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bogusiu z takiego dzbanka to i mleko lepiej smakuje.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, bo udało mi się dołączyć na nowo do zabawy a dzbanek dzięki temu dostał nowe życie :)))

      Usuń
  17. WOW!!! Śliczna metamorfoza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za odwiedzinki i również cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  18. No proszę, jak ciekawie zrobiony dzbanuszek!!! Fantastyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka