Karteczka z guzikiem na Wyzwanie u Uleńki

Miesiąc szybko minął i już kolejne zadanie u Uleńki - tym razem wytyczna na sierpień to guzik.
Karteczka z guziczkiem to spore wyzwanie jak dla mnie. Oczywiście inspiracji sporo - guzikowe choinki, bombki.
Na swojej karteczce zastosowałam trzy guziki, miałam takie połyskujące no więc dlaczego by ich nie dać.
Styl karteczki? no cóż mieszany z przewagą retro, dzięki wykorzystanym papierkom(tak mi się przynajmniej wydaje).

Jak wygląda ? Proszę bardzo :)





I oczywiście obowiązkowo banerek Wyzwania :)


I to tyle na dziś :)
Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za pozostawione miłe komentarze :)

Linkowe Party ze Słoiczkiem na Dobre Myśli nie był chyba dobrym pomysłem :( Może czas wakacji to niezbyt dobra pora na taką zabawę.

19 komentarzy :

  1. Karteczka bardzo pomysłowa!
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iwonko - tak po prawdzie (między nami) to nie miałam pomysłu na karteczkę :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Śliczna karteczka :) a guziczki doskonale się wkomponowały w Twoją karteczkę :)
    Ja jak przeczytałam post to myślałam o tym słoiku, a potem zapomniałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, to nic czasem tak bywa :)
      Może kiedyś wymyślę inną zabawę :)

      Usuń
  3. Ładnie jest:) guziki naprawdę świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Agatko :)
      Guziczki - właściwie nawet nie pamiętam skąd i czemu miały służyć, ale ze były więc padły na kartkę :)

      Usuń
  4. Karteczka ładna a guziczki wyglądają jak małe bombeczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna kartka! brokat sprawdził się tu doskonale, bo kartka wygląda jak by była obsypana magicznym pyłkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :)
      Hmm, nie pomyślałam o połysku na kartce jako o magicznym pyłku, ale podoba mi się taka interpretacja :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bogusiu, piękna, nastrojowa kartka, z klimatem retro, który bardzo lubię.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Karteczka świąteczna, błyszcząca a embosing na karteczkach wygląda świetnie ! A może to brokat na kleju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a błyszczenia to brokat w kleju :)

      Usuń
  8. Fajna karteczka:))i guziki błyszczą świątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna karteczka:) Ciekawie wkomponowane guziki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie skrzy się na Twej karteczce :))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka