U Inki w lipcu liftujemy

U Inki w lipcu liftujemy





No cóż. Kolejne wyzwanie u Inki. Zapraszam do Zabawy. Tym razem liftujemy czyli kartka według wzoru. Tym razem udało mi się coś poskładać, pokleić.  Poprzednie wyzwanie z metalowym załatwiło mnie, zupełnie nie miałam pomysłu.
Tym bardziej zależało mi na kolejnym, by sprostać zadaniu.
Mam nadzieję, że moja karteczka spełnia wymagania liftowe. Zrobiłam ją w tonacji biało czerwonej, bo te dwa kolory (oprócz oczywiście zielonego) kojarzą mi się właśnie z świąteczną atmosferą.




I banerek do zabawy:

Zapraszam również na Cudze chwalicie swego nie znacie  :)

Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze i do następnego :)

29 komentarzy :

  1. Lift pierwsza klasa!
    Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No prześlicznie temat ugryzłaś! obłędna interpretacja mapki - supeeeer!!! i jak szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chciałam szybciutko, żeby pomysł nie uciekł z biegiem czasu. Stąd tak na "gorąco" i udało mi się sprostać zadaniu :)
      Dzięki wielkie za takiego kopa :)

      Usuń
    2. A widzisz - czasem najlepiej działać "pod parą" :)

      Usuń
  3. Wszystkie te techniki, mapki dotyczące kartek są mi obce.
    Ale jedno mogę powiedzieć. Kartkę zrobiłaś bardzo ładną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :)
      Też jeszcze się uczę i mapek i liftowania.

      Usuń
  4. Błyskawica :) piękna interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Uleńko :)
      No cóż, cały czas się uczę :)

      Usuń
  5. Jaka śliczna kartka a te dzieciaczki świetnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka! dziękuję za wizytę na moim blogu i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka! A tempo jakie ekspresowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszła ta karteczka,świetna interpretacja i jakie błyskawiczne tempo .Ja na swoją na razie nie mam pomysłu,a czas leci jak oszalały,obym się wyrobiła.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. ale tempo, śliczna karteczka !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny, dziękuję pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie zliftowana karteczka. Śliczne dzieciąteczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny lift :-))) Kolory ,grafika świetnie dopasowane :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie, ciekawie zliftowana kartka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie dziękuję Dziewczyny :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka w prawdziwie świątecznym klimacie, dzięki kolorom (także złoty jest bardzo świąteczny :) i wykorzystanym motywom gwiazdek, śnieżynek, kokardki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Ciszy, że ten karteczkowy lift się podoba :)))

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka