Szczególne urodziny

Witajcie :) Dziś, pomimo późnej pory przychodzę z karteczką urodzinową.

Jubilatka to moja kuzynka - hmm, Jak ja opisać? Kim dla mnie jest? Żywiołowa, pełna ciekawych pomysłów (w wolnych chwilach maluje), wiele z tej energii czerpię i ja, gdy mam czasem dość ( zdarzają mi się takie momenty) Wystarczy telefon i po chwili jest wszystko ok. Czyli - Przyjaciółka z którą można i konie kraść. Teraz, kiedy wybieram się na jej 70 urodziny (w sobotę) niemałą trudność sprawiło mi wykonanie karteczki. Każdy pomysł na nią wydawał mi się zbyt banalny. Lecz w końcu usiadłam, porysowałam, rozplanowałam troszkę na brudno i  powstała. Bazowym kolorkiem jest pomarańczowy, który jest jednym z ulubionych barw kuzynki.
Karteczkę mogę pokazać, ponieważ nie "biega" po stronach komputer to czarna magia dla Niej, więc wiem, że jej  nie zobaczy :)
Do karteczki zrobiłam jeszcze świeczniki, ale o nich już w kolejnym poście.

Teraz już czas na karteczkę:







Karteczkę posyłam na Wyzwanie Kwiatowe u Agatki - bo na mojej kartce królują różyczki, a właśnie róża jest główną bohaterką  wyzwania.

Oto banerek:





Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i dziękuję za miłe komentarze pod wpisami :)))

Przypominam o Linkowym Party :)

19 komentarzy :

  1. Ciekawa kartka, różyczki układają się w cudny bukiecik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kompozycja - dodatki i kolory dobrane perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, delikatna i wdzięczna.
    Jubilatka będzie z pewnością zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko ;))) Mam taką nadzieję, że się spodoba :)

      Usuń
  4. przepiękna, fantastyczny zestaw, urzekły mnie kolorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdo :)
      Pomarańcz nie należy do kolorków za którymi przepadam (ale pomarańcze lubię), musiał się pojawić na karteczce, patrzę sobie i tak źle to nie wygląda :)))

      Usuń
  5. Fantastyczny zestaw :) Jubilatka z pewnością będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna karteczka, taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka.Różyczki dodają tyle uroku na tej kartce.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje na każde urodziny, nietylko 70!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Dziewczyny!
    Karteczka trafiła w ręce Jubilatki i bardzo się podobała :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie skomponowana kartka. Własnoręcznie wykonany podarunek czy kartka to najlepszy sposób, by pokazać ile dla nas znaczy obdarowywany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała liczba jubilatki. Elegancka karteczka. Wszystkiego naj dla kuzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna przyjaźń, piękna karteczka 😊 życzenia dla jubilatki! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka