Odwiedziny i scrapowa szkoła letnia

Zupełnie przez przypadek stało się, że chociaż rok szkolny mamy za sobą, wszelkie zajęcia plastyczne również to dziś miałam w swoim domku dzieci i zajęcia plastyczno - scrapowe :)



Odwiedziły mnie dzieciątka chrześniaczki mojego męża wraz z Mamą - Ania, Natalia i Michał (chrześniak mojej córki). Kilka dni wcześniej rozmawialiśmy o plastycznych poczynaniach całej trójki i postanowiłam, że zaproszę je do wspólnego scrapowania - tworzenia karteczki imieninowej dla ich Taty :)

Pojawiły się, przywiozły ze sobą trochę swojego sprzętu i ozdób. Ja przygotowałam papiery, nożyczki, kleje, dziurkacze, kredki.
Efekt działań na poniższych zdjątkach :)








Niektóre karteczki nie były jeszcze do końca wykonane, ale zakończenie ich miało nastąpić w domu. Dla mnie to było ciekawe doświadczenie ( po wielu, wielu latach). Sprawiło mi to ogromną frajdę a i wiem, że dzieciom również.

 I o to chodziło :)


9 komentarzy :

  1. Takie zabawy z dziećmi to cudownie spędzony czas :) wiem to, bo mam to prawie na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem tylko ja już "wyrosłam z tego" - teraz czekam na wnuki :)

      Usuń
  2. dzieciaczki świetnie się spisały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :)
      Najważniejsze, że im również się spodobało, bo pytały o nastĘpny raz :)

      Usuń
  3. Nieocenione chwile zorganizowałaś dzieciom, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alinko!
      Wróciłam po dość długiej przerwie organizowania takich zajęć z dzieckiem, więc bałam się jako to będzie. Ale udało się :)

      Usuń
  4. wspaniały i owocny pomysł !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zajęcia z dziećmi dają dużo satysfakcji:) Piękne prace powstały!:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka