Moje lipcowe wytwory - podsumowanie miesiąca


Czas szybciutko biegnie, za nami już lipiec.
Pora więc na podsumowanie tego miesiąca, czyli co udało mi się stworzyć w tym czasie. Kiedy przeglądam wpisy, okazuje się, że zdecydowanie by to miesiąc "kartkowy". Wyjątek stanowi tylko decoupagowe wieczko pudełeczka.

Więc zaczynamy:

Kartka ślubna


Świąteczna kartka na wyzwanie u Inki


Karteczka na urodziny Oli


Niebieskie wieczko pudełeczka i wywiad z Danusią


Aniołek z choinką na sankach - kartka na wyzwanie u Uleńki


Zakładka do książki - sówki z cytatem


Karteczka na wyzwanie u Ewy - morze, szum fal i koronka


Witaj na świecie Zuziu


Karteczka ślubna z różyczkami


I ostatnia karteczka urodzinowa



Tak wyglądał mój "robótkowy" miesiąc lipiec.
Jaki będzie sierpień? to się okaże.

Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających i dziękuję za pozostawione komentarze pod wpisami :)))


13 komentarzy :

  1. prezpiękne te lipcowe wytwory, zwłaszcza kartka dla kuzynki i sóweczki cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam każdą rzecz z osobna i każdą już pochwaliłam ale fajnie zobaczyć je wszystkie razem w jednym poście i móc powiedzieć:
    Pracowity lipiec miałaś co zaowocowało cudownymi kartkami i dekupażowymi cudeńkami:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo twórczy lipiec :) Karteczka na urodziny Oli najbardziej zwróciła moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Dziewczyny, jak tak sobie patrzę to faktycznie troszkę różności powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowity miesiąc miałaś. Faktycznie bardzo karteczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a i sierpień także rozpoczęłam karteczkowo :)

      Usuń
  6. Wszystkie są przepiękne! Zakochałam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  8. pracowicie twórczy lipiec miałaś, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka