Linkowe Party - słoiczek na tylko pozytywne myśli



Linkowe Party - słoiczek na tylko pozytywne myśli - na taki pomysł wpadłam od rana. Wstałam o godzinie czwartej i to nawet z uśmiechem. Trwają wakacje, ja mam jeszcze urlop. Zostało kilka dni, ale to dziwnie mnie nie smuci. Stworzyłam sobie listę zadań, które chcę wykonać w najbliższym czasie, kilka rzeczy skończyłam,
Dzisiejszy dzień traktuję ulgowo, ale to nie znaczy, że niż nie zrobiłam i nie będę robić. Wykonałam sobie:

Słoiczek na tylko pozytywne myśli


Postanowiłam, ze ozdobię sobie taki słoiczek i będę do niego wrzucać zapisane na kolorowych kartkach wszystkie Dobre Myśli. Zdanie z przeczytanej książki, myśl po fajnym, ciekawym spotkaniu, pomysły po spacerze, spotkaniach z rodziną, znajomymi.
Każdy z nas tak ma, że pewne wydarzenia, spotkania, rozmowy budzą w nas emocje. Dobre, lecz czasem także złe. Nie zatrzymujmy się na tych złych. Zapisujmy te dobre, wrzucajmy je do pojemniczka z takimi myślami. Niekoniecznie musi to być słoik, ale pudełko, szkatułka. Warto ją ozdobić i postawić, powiesić w widocznym miejscu.

Linkowe Party



Od dziś do 6 sierpnia możecie dodawać linki do swoich wpisów o Słoiczkach. Bardzo mi będzie miło, gdy przyłączycie się do Słoikowego Party. Po tym terminie podsumujemy nasze działania i Wasze refleksje na temat przeczytanych, wrzucanych wcześniej myśli

Słoiczek na tylko Dobre Myśli

od 6 lipca do 6 sierpnia

I banerek dla chętnych do zabawy :)



11 komentarzy :

  1. Dobre Myśli wciąż krążą mi po głowie, ale słoiczek mogę uszykować po powrocie z wakacyjnego odpoczynku nad morzem. Pomyślę jak go przyozdobić. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Alinko :) Jest cały miesiąc na nasze pomysły :)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł na zabawę. Pomyślę może i ja przyozdobię jakiś słoiczek, bo w sumie kilka mam odłożonych do decu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki słoiczek fajna sprawa. Ostatnio jakoś mało spisuję rożne rzeczy, ale zawsze robiłam to w kalendarzu. A te wiadomo co roku sa nowe i cytaty znikały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zapraszam do stworzenia stałego pojemniczka na złote myśli :)

      Usuń
  4. śliczny słoiczek, to fajnie tak zbierać pozytywy...ja bardzo lubię zapisywac myśli i swoje działania w pamiętniku, wklejam fajne tematy lub np. bilety z kina itp..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, a Twój słoiczek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Tak... Pięknej (tak, to właściwe słowo) idei dawno nie widziałam. Trafiłam na to późno, nie mam zwyczaju robić notatek, ale... Pomysł jest tak piękny, że spróbuję się przyłączyć. :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka