Karteczkowa niespodzianka od Ani

Dzis chciałabym podzielić się z Wami bardzo miłą niespodzianką od Ani - blondieenki.
Przedwczoraj po przyjeździe wieczorkiem z pracy czekała na mnie paczuszka. A w paczuszce - prześliczna karteczka z aniołkiem :) Ania własnoręcznie ją stworzyła.
Tym bardziej mnie cieszy to, że leciutko "wymusiłam" na Ani spróbowanie czegoś nowego niż to co tworzy zawsze. A co tworzy? piękne Amigurumi - serdecznie zapraszam na bloga AMIGURUMISIE - ŚWIAT SZYDELKOWYCH ZABAWEK

A  tutaj już karteczka od Ani:





Na dziś to tyle.
Dziękuję za Wasze odwiedzinki i pozostawione komentarze  :)))
Pozdrawiam cieplutko :)

13 komentarzy :

  1. Uff, dotarła cała. Bałam się, że się podczas transportu rozleci i dostaniesz ją w kawałkach.
    Kochana Ty nie "wymusiłaś" na mnie zrobienie tej kartki, Ty mnie po prostu swoim podarkami zainspirowałaś do stworzenia jej.
    Cieszę się, że Ci się podoba, i że zrobiłam Ci niespodziankę.
    Na koniec mała uwaga (mam nadzieję, że się nie obrazisz na mnie)
    Ja nie tworzę amigurumisiów bo coś takiego nie istnieje. Ja robię po prostu szydełkowe zabawki, a amigurumisie to słowo wymyślone przeze mnie, które powstało z połączenia słów amigurumi i misie.
    Mam jeszcze prośbę.
    Czy ja ewentualnie mogę sobie skopiować Twoje zdjęcia i umieścić je na swoim blogu (bo mam tylko jedno zdjęcie tej kartki w domu). Zastanawiam się czy jej nie pokazać u siebie. Oczywiście podam, że są to zdjęcia od Ciebie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne Aniu, zdjątka bierz :)
      A fakt to ta nazwa (lubię takie wymyślone) mnie zmyliła ale tak czy siak tworzysz śliczne te szydełkowe śliczne :)

      Usuń
    2. Bogusiu ja po prostu wiem, że lubisz anioły :)
      Dziękuję za możliwość skorzystania z Twoich zdjęć:)
      :)

      Usuń
  2. Piękną karteczkę otrzymałaś od Ani :) aniołek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że śliczny? :) Nim Ania mnie rozbroiła zupełnie :)

      Usuń
  3. Uroczy aniołek i miła niespodzianka! Lecę pozaglądać do Ani.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ta karteczka z aniołkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna niespodzianka.Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. niezwykła karteczka, ja teź uwielbiam anioĺki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołki słodkie.�� piękne wykonanie�� pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak miło jest dostawać nieoczekiwane niespodzianki, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda Alinko :) Ania sprawiła mi ogromną niespodziankę :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka