Co udało mi się zrobić w czerwcu - podsumowanie


Witajcie :)
Pierwszy raz piszę takiego właśnie posta - co udało mi się zrobić w czerwcu zarówno w sferze robótkowej jak i też blogowej. Wszystko dzięki Gosi z bloga Pachnące Inspiracje :)


Więc do dzieła!

Jak zauważyliście powstał drugi blog, na którym znajduje się kilka nowych rzeczy: Cytaty na każdy dzień, Darmowe tapety na pulpit (na razie rozdzielczość 1024x768), troszkę o blogowaniu, oczywiście prace ręczne również. W przygotowaniu kategoria 5 pytań do.. - czyli wywiad. Już niedługo pierwsza wymiana myśli. Można się zapisać do newslettera, by nie przegapić :)

 ZAPRASZAM !


A czerwiec i robótki?  Najlepiej to będzie widać na foto. Kolejność od początku miesiąca :)

















I to by było na tyle :)
Czerwiec był owocny w działania i robótki. Kilka zaplanowanych rzeczy zostało zrealizowanych. To dobrze, bo wtedy z większą werwą przystępuje się do kolejnych działań.

Na koniec jedna z pozytywnych tapet które można pobrać tutaj: TAPETY





Pozdrawiam Wszystkich bardzo ciepło, dziękują za odwiedziny i komentarze :)

13 komentarzy :

  1. śliczne prace zrobiłaś w czerwcu, bardzo podobają mi się notesy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napracowałaś się Bogusiu w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo udało Ci się zrobić w czerwcu i wszystko bardzo ładnie wygląda.
    Ja gdybym chciała zrobić takie podsumowanie to niewiele bym miała do pokazania:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo owocny czerwiec miałaś:) Piękne prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę się tego uzbierało :) piękne prace, mi czerwiec zleciał jak z bicza strzelił, nawet nie wiem co zrobiłam z czerwcu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Dziewczyny za zajrzenie :) Przyznam się, ze dopiero jak przygotowywałam ten wpis sama zobaczyłam, że troszkę różnych rzeczy powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogusiu co jedna praca to piękniejs, ale chyba me serce ująl notes (nr4), wszystki są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko śliczne, pozdrawiam serdecznie;)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zestawienie. Bardzo ładne prace powstały w czerwcu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Dziewczyny :) To fakt, troszkę tego powstało. Pomogło wyzwanie, by zrobić podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka