Aniołek z choinką na sankach

Witajcie sobotnio :)
Przyszedł czas by pokazać karteczkę na wyzwanie u Uleńki. (Wyzwanie) Wytyczna wyzwania to Aniołek.
Muszę przyznać, że nie miałam pomysłu na nią kompletnie. Anioły wiszą na ścianach, stoją, siedzą lub nawet leżą filuternie na półkach a tu nic, pomysłów zero. Aż w końcu przyszło do głowy malutkie oświecenie i powstała karteczka. Prosta, zwięzła i mam nadzieję na temat :)

A oto i karteczka:




I banerek Zabawy:

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny i pozostawione, zawsze mile widziane komentarze :)))

27 komentarzy :

  1. Czyżbyś aniołka kolorowała sama:)?
    Fajny pomysł z aniołkiem na sankach bo przecież aniołki nie tylko chcą wisieć,stać,siedzieć a nawet leżeć filuternie na półkach ale też chcą się rozerwać:) i pojeździć na sankach:)
    Ładna karteczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Aniu :) Aniołek kolorowany kredeczkami.

      Usuń
  2. Aniołek! Cudo! Cała kartka jest śliczna. Taka... Delikatna i z fajną kompozycją. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka! Aniołeczek przeuroczy! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, Bogusiu!
    Aniołek na sankach - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :) W takiej wersji jeszcze nie mam na ścianie czy półce, więc chociaż karteczka :)

      Usuń
  5. Bogusiu dziękuję za wizytę u mnie . Mnie chyba jeszcze u Ciebie nie było, więc biegnę nadrobić zaległości.
    Kartka z Aniołkiem jest śliczna . Poza cudnym Aniołkiem wpadł mi w oko ten papier w gwiazdki i sposób jego rozcięcia . Ciekawa jestem czy to wykrojnik czy po prostu rozcięłaś sama w taka falę ?? Świetnie to wyglada na kartce.
    Pozdrawiam i życze miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi Aniu Cię widzieć w moich skromnych progach :)))
      Papier w gwiazdki to jeden z ostatnich moich nabytków a sposób cięcia?
      Zwykłe nożyczki do papieru i kształt z głowy czyli z niczego :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Radosny aniołek, świetna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogusia świetny miałaś pomysł na aniołka na sankach.Cudowna kartka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie małe to oświecenie, bo karteczka wyszła świetna. Super pokolorowany ten aniołeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, uroczy aniołek :) Bardzo ładna, delikatna karteczka :)
    Proszę podlinkuj posta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super zaskoczyłaś aniołkiem z sankami. Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna kartk, rzecudny aniołeczek, śliczne kolorki

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka