Notes dla Danusi

Dziś z pewnym poślizgiem chciałam przedstawić Wam Notes, który zrobiłam dla Danusi z bloga Skrawek Tęczy. która brała udział w moim Candy na roczek bloga. Pozostawiła najwięcej komentarzy, stąd była to nagroda dodatkowa. Wiem, że paczuszka już dotarła, więc mogę już go pokazać.





Oczywiście, oprócz notesu powędrowała do Danusi herbaciarka, karteczka i troszkę słodkości :)
Paczuszka dla Blondieenki z bloga Amigurumisie pomalutku nabiera kształtów, Na drugi tydzień już poleci do właścicielki :)

12 komentarzy :

  1. Super :) Nowa właścicielka z pewnością zadowolona :)
    Bogusiu podlinkuj swoja karteczkę BN :) z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję Uleńko :) A karteczkę już dodałam(zwyczajnie zapomniałam o tym)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś, kolejny już u nowej właścicielki, ale to już jutro wpis na jego temat :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka