Motywy malarskie - dlaczego nie?

Witam!
Dziś przychodzę do Was z zakładkami do książek. Pojawiły się na nich motywy malarskie. Autorem obrazów jest Alphonse Mucha (1860 - 1939) Zaintrygowały mnie Jego motywy kobiece.

Jak prezentują się na zakładkach, proszę bardzo:





Dziękuję za Wszystkie pozostawione komentarze, za wytypowanie Waszych faworytek i bardzo ciepluteńko pozdrawiam.
Paczuszka w końcu poleciała do Danusi, udało mi się co nie co podciągnąć w nowym projekcie, teraz przyszedł czas na projekt znajomej. Dlatego ciągle jeszcze jest mnie tutaj mało, ale mam nadzieję, że niedługo to się zmieni :)

5 komentarzy :

  1. Faktycznie te motywy kobiece są bardzo ciekawe przez co zakładki wyglądają oryginalnie i efektownie. Bardzo mi się podobają. Świetny pomysł i wykonanie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pięknie wyglądają, bardzo kobiece.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, cudowne!!! Świetny pomysł z tymi motywami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakładki Bogusiu :) cudowny motyw :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka