Łąka i media - wyzwanie u Ewy

Jak w tytule postanowiłam zmierzyć się z trzecim wyzwaniem u Ewy.
Łąka to jeszcze nie było aż tak trudno, ale te media. Nie jest to moja domena w kartkowaniu. Spięłam się jednak w sobie i zamówiłam zieloną mgiełkę w sklepie Essy - Floresy. Miałam turkusową farbę wodną (pomyślałam o takim kolorze nieba) i zabrałam się do eksperymentowania.
Co z tego wynikło?
No cóż oceńcie sami, mam nadzieję, że karteluszka spełni wymóg wyzwania u Ewy.




I jeszcze banerek wyzwania:


Dziękuję za odwiedziny, pozostawione komentarze i do następnego postu :)

11 komentarzy :

  1. Mnie się bardzo podoba Twoja kartka:)
    Jak dla mnie na 100% spełnia wymogi wyzwania.:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zaliczone, oczywiście! Super praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie Dziewczyny :)
    Ewuś fajnie, że praca zaliczona, farba ma tak śliczny kolor,że nie mogłam się oprzeć a i mgiełka także niczego sobie. Myślałam, że nie będzie tego widać bo bazowy papier nie był biały.
    Lecz udało się i nawet troszkę mi się ten efekt podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka.Kwiatki delikatne w S licznych kolorach.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachniało łąką, piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje, wakacje, wakacje... to przychodzi mi do głowy, gdy patrzę na Twoją pracę. Kolory łąki cudowne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka