Zakładka w motyle - II etap SAL-od zakładki do książki

Przyszedł czas na kolejną odsłonę SAL-u na blogu Ady -  Hafciarki. 

Motywem przewodnim zakładki są Motyle i Ornament. Co prawda na mojej zakładce przysiadł tylko jeden motyl, nie ma ornamentu, ale sama zakładka jest inna niż zazwyczaj nam się one kojarzą, przede wszystkim w kształcie. Mam więc nadzieję, że zadanie wykonane w połowie.

Poczytałam tutorial jak to zrobić na tym blogu i postanowiłam czytanie zamienić w czyn.
Przedstawiam efekt tej zamiany :)







I banerek wyzwania:


Dziękuję za odwiedzinki, komentarze i pozdrawiam w piątek :)
Lecę chociaż troszkę się zdrzemnąć, bo dziś w pracy zapowiada się ciężki dzień. 


9 komentarzy :

  1. Piękna zakładka już dodaje do galerii. (http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html )

    Pozdrawiam, hafciarkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Postaram się zrobić jeszcze jedną tym razem z ornamentem, oczywiście nie musi byc juz dodana go galerii :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. ależ o to chodzi, żeby było jak najwięcej, z chęcią dodam do galerii :)

      Usuń
  2. Kształt zakładki bardzo pomysłowy:) Wygląda ślicznie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zupełnie inny, dlatego mnie zainspirował, a zakładek nigdy dość :)

      Usuń
  3. Bardzo fajna zakładka z efektem motyla :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładka prezentuje się ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka