Zakładka w kwiaty - I etap SAL-od zakładki do książki

Na blogu u Ady - Tutaj przeczytałam o SALU - od zakładki do książki  i  potrzebuję czasem odmiany, więc pomyślałam dlaczego nie.
Książki czytam (w miarę możliwości, przeważnie w drodze do pracy), zakładki są więc konieczne.  Ostatnio córka poprosiła o takową z kwiatami i żeby była w niebieskim. Ostatnio utknęłam w decoupagu, stąd też zakładka w tej właśnie technice :)




I temat Wyzwania:


Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedzinki i pozostawione komentarze :)
Zapraszam do mojej Zabawy - Kartka na Dzień Matki

15 komentarzy :

  1. Piękna już dodałam do galerii:
    http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zakładka. Kolor jest śliczny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna zakładka Bogusiu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa, taka romantyczna. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) Powstają jeszcze trzy w podobnych klimatach.

      Usuń
  5. Przepiękna! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Córce tez się spodobała :)

      Usuń
  6. przepiękna, motyw cudowny

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna zakładka!!!Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna zakładeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny serwetkowy wzór i połączenie z niebieskim urocze.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka