Wyzwanie majowe u Inki - Post Card 2016

Wyzwanie sprawiło troszkę kłopotu, nie jestem mistrzynią w ogóle w cardmakingu a tu wysokie schody. Inna technika niż zwykle robiłam kartki. Pomyślałam o quillingu, ale ostatecznie postanowiłam się zmierzyć z bardzo ciekawą i efektowną techniką Irish Folding. Poczytałam troszkę, kilka próbnych podejść i powstała karteczka.  Nie jest idealna, ale pierwsza w moim wykonaniu :)

Wygląda tak:




I banerek, a raczej fotografia tym razem:)



Na jutro przygotowuję post, pod którym w komentarzach będzie można wybrać dwie najpiękniejsze Kartki z tych które zostały dodane do Żabki z okazji Dnia Matki. Na razie serdecznie pozdrawiam i ... do jutra :):):)

12 komentarzy :

  1. bardzo ładna karteczka, muszę tez koniecznie spróbować tej techniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam Violu, mam jeszcze schemat aniołka, więc pewnie się bliżej Świąt pojawi, a sama technika ciekawa i zaintrygowała mnie :)

      Usuń
  2. Rewelacyjnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i wyszła ta gwiazda, Bogusiu. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... miało być "Ci wyszła", zjadło mi "C" ;))

      Usuń
  5. Zmierzyłaś się z Iris i to z gwiazdką! wyszedł pięknie ten wzór, ladnie ułożyły sie kolory. Dziękuję Ci za wysiłek, że takie zadanie wykonałaś i użyłaś zaproponowanego tematu!!! to cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zachwyca to pierwsze podejście do "irysowej" techniki:-))) Gwiazdka równa i piękna kolorystycznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ślicznie Dziewczyny, to cieszy, że karteczka się podoba, a wszystko dzięki Ince. Wyzwala w nas talenty, o których nawet byśmy nie pomyślały (przynajmniej ja tak mam )))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka!
    Tez tą metodą zrobiłam karteczkę i miałam ogromny problem z ładnym wycięciem kształtu w tekturce. Podpowiedziałaś mi jak to przykryć, w cienkim papierze łatwiej się wycina.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka