Szósta karta do pozytywnika

Już chyba tradycyjnie z poślizgiem, ale jest, powstała szósta karta do Pozytywnika według wytycznych u Ewy - Tutaj

Motto na kwiecień :)

"Szaleństwo jest geniuszem.
Lepiej być absolutnie niedorzecznym
niż absolutnie nudnym"

To słowa Marilyn Monroe, które miały znaleźć się na karcie. I pojawiły się, ręcznie pisane.
A karta? Moja przyjęła taką formę.





I banerek :)


Dziś to na razie tyle Moje Drogie, pozdrawiam ciepluśko i dziękuję za komentarze :)))
Zapraszam do Zabawy - Wyzwania Kartka na Dzień Matki - Tutaj

6 komentarzy :

  1. Oj, do pozytywnika to zabieram się od dawna. Jest tyle rzeczy, które chciałabym wykonać, tylko ręce nie nadążają. Widzę, że Ty też tak masz, próbujesz różnych Technik. Będę zaglądać i wspierać się w moich planach. Dziękuję za wizytę u mnie, zapraszam częściej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, "kręcą mnie różne techniki, tylko jak to fajnie napisałaś "ręce nie nadążają". Lecz póki co jakoś tam próbuję teraz troszkę moja głowę i dłonie zajął decoupage :)
      Oczywiście w miarę możliwości czasowych będę zaglądać :)))
      Pozdrawiam bardzo cieplutko :)

      Usuń
  2. No i świetnie sobie poradziłaś :) ta koleżanka na miotle bardzo mi się podoba ;)
    To kartki się przymierzam, ale na razie jakoś nie mogę się zebrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, dzięki :) Ta koleżanka na mietle to był pierwszy punkt wyjścia, taka mała czarna kropka na pustej karcie. Potem wszystko powstało już wokół. Czyli było motto i tak pani :)))

      Usuń
  3. Świetna karta:) Naprawdę pozytywnie nastraja:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka