Galeria z Waszymi Karteczkami - zapraszam

Przyszedł czas, by pokazać w ładnej formie Wasze kartki, które poczyniłyście z okazji Dnia Matki i chciałyście podzielić się nimi w mojej Zabawie karteczkowej. Bardzo dziękuję za udział :)
W Zabawie wzięły udział:

Alina, Małgosia Burczyk, Wiga, Ula K , Viola i Dobranocne Twory


Nie mogłam sobie poradzić, by tutaj, na blogspocie dodać skrypt Galerii, więc musiałam sobie dać radę inaczej. Galeria jest na innej mojej stronie, na innym serwerze, można oglądać kartki i tutaj w komentarzu pozostawić kilka słów, wybrać swoje Dwie ulubione karteczki, takie, które szczególnie wpadły Wam w oko.

Galeria jest tutaj:

A poza tym dwa zdjątka, nie róbótkowe, lecz kwiatowe z mojego ogrodu






Życzę miłej niedzieli, pozdrawiam Wszystkich cieplutko i do następnego wpisu :)))

6 komentarzy :

  1. Nie wiem Bogusiu czy dobrze zrozumiałam...
    Głosuję na kartkę Aliny nr 2 i Violi nr 1 z ciężkim sercem, bo wszystkie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno wybrać, ale tym razem zagłosuję tak: kartka Aliny nr 3, Violi nr 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie cudne i jak tu wybrać no więc tak głosuję na kartkę Małgosi i Ulki nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda karteczka ma w sobie to "piękne coś". Ale oddaję głos na kartkę Dobranocne Twory i Małgosi Burczyk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne i trudno wybrać Aliny 1 i Małgosi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki i trudno wybrać, ale mój wybór to karteczka nr 1 Aliny i kartka Małgosi Burczyk.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka