Czapka gnoma - wyzwanie u Uli

Przyszedł czas na pokazanie kartki, którą wytworzyłam na wyzwanie u Uli - TUTAJ.
Temat przewodni w majowym wyzwaniu to Czapka gnoma/skrzata. Jak poradziłam sobie z czapką?
Karteczka jest najzwyklejsza, Skrzat jest pokolorowany kredkami, biegnie z latarenką bo już noc i pierwsza gwiazdka. Druga czapeczka zaczepiona o napis życzeniowy.

Tak się prezentuje:





Banerek :



Teraz myślę  o drugim Wyzwaniu u Inki - inna technika niż zwykle. Pozostało mało czasu :)

Pozdrawiam Wszystkich cieplutko i dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)))

8 komentarzy :

  1. Bogusiu super sobie poradziłaś :) bardzo podoba mi się Twoja karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kartka! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka, podziwiam za kolorowanie , to dla mnie czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginalny pomysł na ten motyw. A ja myślę...co z nim zrobić. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dziękuję Dziewczyny :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka