Bzy i kartka dla Mamy

W końcu zebrałam się, by stworzyć karteczkę dla Mamy. Wszystko nie było tak do końca oczywiste. Pewne punkty wyjściowe jednak miałam - ulubione kwiaty mojej Mamy, kolorki ogólnie, które ma na myśli i to, że nie przepada za wszelkiego rodzaju fajewerkami. Długo się zastanawiałam między refleksami myśli, przelatywały migawki pomysłów, jak ugryźć temat.
W końcu wyjęłam wszystkie potrzebne akcesoria i rozpocząl się proces tworzenia. I powstała , tak wygląda.



Karteczkę posyłam żabce na trwające wyzwanie Kartka na Dzień Matki

i oczywiście Banerek :)


Cieplutko Wszystkich pozdrawiam, dziękuję za zaglądanie i pozostawione komentarze.
Obecnie pracuję nad większym projektem związanym z połączeniem wszystkiego co robię w jedną sensowną całość, by jak to się mówi "miało ręce i nogi" :) , więc będzie mnie trochę mniej tutaj.
Danusiu - paczuszka się tworzy, proszę o cierpliwość :)

Blondieenka - proszę o kontakt mailowy!!! Czekam do 15 maja !

Po tym czasie zrobię drugie losowanie :)
 

12 komentarzy :

  1. Cudna karteczka w delikatnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, u mnie powstaje kolejna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka śliczna, ja też postaram się dołączyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka wykonana perfekcyjnie! Cudna! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka