Wyniki rocznicowego Candy i prezent od Małgosi

Witam Kochane w sobotę.

Czas na ogłoszenie wyników mojego pierwszego rocznicowego Candy.

Bardzo dziękuję za tak liczny udział, przyznam, że nie spodziewałam się takiego odzewu. Sprawiło to jednak ogromną radość.

 Szczęśliwa osóbka - to Blondieenka  prowadząca bloga Amigurumisie

 Przy tej okazji serdecznie zapraszam do obejrzenia cudeniek jakie Autorka tworzy. 

Postanowiłam, że obdaruję drobiazgami jeszcze jedną osóbkę. Kierowałam się  liczbą zostawionych komentarzy. Stąd ta osóbeczka to  

 Danusia  - Skrawek tęczy z bloga http://skrawekteczy.blogspot.com/


Te osóbki proszę o kontakt mailowy z adresikiem na który będę mogła wysłać paczuszki - niespodzianki.

Od razu piszę, że potrwa to gdzieś około trzech tygodni - czyli myślę do 17 maja uda mi się je wysłać. Dlatego proszę o cierpliwość :)))

Druga część postu poświęcona jest prezencikowi, który otrzymałam od Małgosi  - zapraszam TUTAJ.

Piękna kartka i notatnik, Dziękuję  pięknie Małgosiu :)))




Dziękuję jeszcze raz, za udział w mojej zabawie, za to, że zaglądacie, zostawiacie po sobie ślad, za to że jesteście po prostu :) Pozdrawiam cieplutko i do następnego pisania :)

13 komentarzy :

  1. Gratuluję zwyciężczyni a Tobie cudnego prezentu od Małgosi!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Cudowny prezent otrzymałaś od Małgosi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję .Cudowna kartkę dostalas. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję .Cudowna kartkę dostalas. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, bardzo dziękuję!!! Sprawiłaś mi ogromną niespodziankę. Bardzo się cieszę i jeszcze raz dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    Kartka śliczna :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłą zabawę, gratulacje dla dziewczyn :)
    I bardzo ładne prezenty dostałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i dziękuję za zabawę ! a prezencik super !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i ja! Dzięki za emocje! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... nie spodziewałam się. Próbowałam się z Tobą skontaktować przez formularz na Twoim blogu bo maila nie mogę znaleźć(mało spostrzegawcza jestem) ale skoro nie odpisujesz to znaczy że wiadomość do Ciebie chyba nie dotarła. hmm..

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka