Scrapujemy po raz pierwszy - kropki i kratki

Przyznam, że z tym wyzwaniem mam nadzieję poradziłam sobie dość szybko :)
Powodem była potrzeba karteczki z życzeniami - wiec pomyślałam, dlaczego nie wpisać się od ręki w wyzwanie. I o to powstała, miała być "delikatnie pogodna." i jest (przynajmniej tak mi się wydaje ).

A oto bohaterka postu :)






I jeszcze banerek do pierwszego Wyzwania u Ewy



Dziękuję za odwiedzinki i komentarze :) Witam nowe twarze w Obserwatorni, mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Pozdrawiam cieplutko i biegnę na drugiego bloga, by dodać także nowego posta :) Zapraszam Tutaj

12 komentarzy :

  1. Ooo- karteczka! Juz wrzucam! Pomysł na motyla- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Ewuś :)
    Pomysł na takiego motyla narodził się gdy, niosłam do domu zakupione dziś bloki wycinankowych papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka, a motylkowy pomysł super, tylko czy ja bym umiała tak ładnie wyciąć:)Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violuś :)
      Motyla wycięłam nożyczkami z karbowaniem na bazie innego motyla :)

      Usuń
  4. Super poradziłaś sobie z wyzwanie u Ewy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wdzięczna karteczka. Ja się oswajam z tematem:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Krateczkowy motyl świetnie prezentuje się na kropeczkowej łączce :)
    Fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krateczkowy motyl świetnie prezentuje się na kropeczkowej łączce :)
    Fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyl w kratkę, bardzo pomysłowy.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka