Kartka na Dzień Matki

Witajcie! :)


Dziś Zaproszenie do Zabawy karteczkowej -  

Kartka na Dzień Matki. 

Od dziś bowiem pozostał miesiąc do tego pięknego święta, więc pomyślałam o zorganizowaniu takiego wyzwania.

Zasady Zabawy:

1. Do 26 maja dodajemy  maksymalnie trzy posty z tematyką dotyczącą takiej kartki.
2. Wyzwaniem jest Wasz ulubiony kwiat na takiej karteczce.
3. Banerek z linkiem do tego wyzwania  na blogu.


Po 26 maja wybierzemy wspólnie trzy najpiękniejsze kartki. 

I to wszystko:) Wchodzicie w to? Zapraszam serdecznie:)))

Tak na marginesie - tworzę różności, ale na razie nie mogę ich pokazać, ponieważ są to prezenciki dla osóbek z mojego Candy.

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam :)

13 komentarzy :

  1. Ja w to wchodzę Bogusiu, świetny pomysł, rozumiem, że zgłaszamy jedną kartkę na wyzwanie? Banerek wrzucę wieczorkiem :) Pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś , można trzy karteczki, fajnie by było jakby każda w innym poście ale można i wszystkie dać w jednym :)

      Usuń
  2. Kusisz Bogusiu i pewnie się przyłączę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślę, może się zdecyduję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko pomyśl, proszę - robisz takie fantastyczne kartki :)

      Usuń
  4. Ja życzę miłej zabawy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze troszkę czasu jest to spróbuję coś stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadam ostatniego możliwego dnia. Nie wiem czy tak można, ale mam trzy kartki w jednym poście. Przesyłam pozdrowienia wszystkim kartkującym:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, wiedziałam, że mogę na Ciebie liczyć :)
      Karteczki piękne, już poleciały do Galerii :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka