Eksperyment na tkaninie

Witajcie :)

Jakiś czas temu zakupiłam sobie obrazek do kuchni - motyw z lawendą (jakże inaczej mogło być), ale po czasie - wiadomo wszystko się już opatrzy i przestaje podobać. Lubię zmiany, więc przyszedł czas na małą przemianę.Utrudnieniem było to , że materiałem do decoupagu nie było drewno, z którym najlepiej mi się pracuje - lecz tkanina. Ale co tam, spróbowałam  i... mnie się podoba, bo jest o kawie :)

A Wam? Czy może być? Do tworzenia nie miałam specjalnych preparatów, tylko te które mam zawsze w zasięgu ręki.

Oto nowa odsłona obrazka, oczywiście jak zwykle zapomniałam (nie pierwszy raz) by zrobić fotkę jak to było przed metamorfozą.



Pozdrawiam cieplutko, dziękuję za odwiedzinki i komentarze :)))

5 komentarzy :

  1. Wspaniale się prezentuje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Danusiu, kto wie może powstanie więcej takich rzeczy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się prezentuje. Tkanina to tez dobry materiał do decou tylko rzadko wykorzystywany. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka