Różanie mydełkowo

Dziś będzie powiedziałabym ekspresowo :) Chciałam Wam pokazać moje wytwory mydełkowe, oczywiście mydełeczka gotowe, zakupione w sklepie. Małżonek mówi, Że ciągle mnie"nosi"  i pewnie ma troszkę racji :)
Szukam ciągle czegoś nowego, próbuję no i dziś jest taki mydełkowy decu. Użyłam do eksperymentu papieru ryżowego. Można je normalnie używać, pod spodem nie jest lakierowane, albo postawić jako ozdobę, U mnie -to  się zobaczy :)))

Mydełko 1



Mydełko 2



Pozdrawiam Wszystkich w piąteczek :))) oj jak to dobrze, troszkę odpocznę od pracy a w sobotę podziałam w swoich pasjach :) Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

7 komentarzy :

  1. Nie wpadłabym na taki oryginalny pomysł, piękne mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  2. tylko patrzeć, użyć szkoda ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym na nie tylko patrzyła:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jest, ja też mam ochotę już od dłuższego czasu spróbować takie mydełka zrobić i stale odwlekam. Miło popatrzeć, aż szkoda używać :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka