Pastelowa herbaciarka

Dziś pastelowo. W przerwie pomiędzy tworzonymi pisankami powstała herbaciarka. Jak w tytule - w pastelowo białych barwach. Miałam piękny delikatny papier ryżowy z filiżankami i dzbankiem z różami, więc go wykorzystałam. Nie ma napisu bezpośrednio wskazującego, że to pudełko na herbatę, więc zastosowałam drewniany napis. Środek pozostał naturalny.

Mam nadzieję, że spodoba się córce znajomej, która zamówiła herbaciarkę właśnie dla Niej.




Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe  komentarze :)))

8 komentarzy :

  1. :) Wspaniała praca:) na pewno przypadnie do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna herbaciarka. Na pewno osoba obdarowana będzie z niej bardzo zadowolona :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Dziewczyny! Mam również taką nadzieję, że spodoba się nowej właścicielce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykonana herbaciarka, lubię takie prace:))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka